Sylviane Divine Modératrice
Nombre de messages : 2451 Age : 66 Localisation : Din ch'Nord Date d'inscription : 07/08/2006
| Sujet: Ch'est l'printemps!!! Dim 21 Mar - 13:48 | |
| MANOU (La Troupe à Manou) Auj'ourd'hu j'sus fin bénache In m'levant, j'arwette au cassis, J'vos que l'frod y déménache Ach'teur, eu l'solé y est là aussi In est l'21 ch'est l'printemps ! Cha pialle dins les hayures Ch'est comm' cha tous les ans Ya des margrittes dins les pàtures Et l'courti y étot ingourdi Les ojeaux i font du rafu I 's'révéltent ! sont pu indormis, L'cat ! Quitte l't'cheu du fu In s'sint plin d'corache In sort berlouffes et ramon Cha va etes l'grind nettiyache Tout va briller dins l'majon In ouff'tout grind, portes et fernettes Sin t'cheur y est tout plin d'tchansons Surtout celle de Marinette In'est heureux sin raison Au solé in fait des risettes Faut armuer l'terre du gardin In a invie d'conter fleurette ! Faut ouvrer. (Nord éclair du 21/03/20010) C'est dur à lire mais facile à comprendre
Dernière édition par Sylviane le Dim 21 Mar - 19:19, édité 1 fois | |
|
une_fille_sur_le_toit Gratouilleur(lleuse)
Nombre de messages : 55 Age : 47 Localisation : Montpellier Date d'inscription : 23/08/2007
| Sujet: Re: Ch'est l'printemps!!! Dim 21 Mar - 14:42 | |
| Traductioooooooooooooon please !!!!!! | |
|
Bob Suprême swingueur (gueuse)
Nombre de messages : 1100 Age : 60 Localisation : ardèche libre Emploi : mi temps super héros Date d'inscription : 15/08/2008
| Sujet: Re: Ch'est l'printemps!!! Dim 21 Mar - 15:53 | |
| - une_fille_sur_le_toit a écrit:
- Traductioooooooooooooon please !!!!!!
= c'est cool ça s'est plutôt réchauffé | |
|
une_fille_sur_le_toit Gratouilleur(lleuse)
Nombre de messages : 55 Age : 47 Localisation : Montpellier Date d'inscription : 23/08/2007
| Sujet: Re: Ch'est l'printemps!!! Dim 21 Mar - 16:59 | |
| y'a pas le bouton "chti" sur reverso.net | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Ch'est l'printemps!!! | |
| |
|